O Telematics Club

Telematics Club to platforma zrzeszająca podmioty i organizacje działające lub chcące działać na rynku usług, których podstawą jest telematyka, m.in. nawigacja, mapy, floty samochodowe, ubezpieczenia, transport, spedycja, logistyka, inteligentne systemy transportowe, motoryzacja czy jeszcze wiele innych. Dzięki obecności w Telematics Club, firmy członkowskie zyskują tak ważny dla siebie networking z innymi graczami rynku, możliwość nawiązywania relacji biznesowych, kształtowania i pracy nad nowymi produktami czy usługami, a także promocję na łamach naszych mediów (projekty Connected Life Magazine), innych, do których dostarczamy content oraz na organizowanych przez nas wydarzeniach (konferencje, targi, warsztaty, śniadania biznesowe).

Telematics Club to również szansa na udział w projektach biznesowych, które nie są upubliczniane. A takich jest coraz więcej.

Firmy członkowskie biorą udział w opracowywaniu różnych publikacji dotyczących rynku, stają się twarzą wielu artykułów i wreszcie realnie wpływają na postrzeganie tej kategorii rynku. Członkowie Telematics Club są również rekomendowani do realizacji wielu projektów.

Firmy członkowskie mają dostęp do danych kontaktowych osób i firm związanych z Telematics Club, a także mogą liczyć na pomoc w projektach biznesowych. Przedstawiciele Telematics Club służą także konsultacjami w ramach wdrożenia produktów i usług opartych o telematykę.

Członkostwo w Telematics Club jest odpłatne. W jego ramach dostępne są trzy pakiety: Srebrny (5000 zł netto / rok), Złoty (10 000 zł netto / rok), Platynowy (15 000 zł netto / rok).

Telematics Club to także specjalne miejsce dla startupów z branży connected cars, usage-based insurance czy connected fleet. Roczne członkostwo dla startupów to koszt 3 000 zł netto.

Dołącz do Telematics Club

Stań się członkiem pierwszego zrzeszenia uczestników budujących rynek telematyczny w Polsce